annandag jul

Min Julafton var allt annat än dålig, herregud vad mycket fint det blev trotsallt. Fick min älskade klänning som jag skrivit om i ett annat inlägg, fick den efterlängtade Iphone 4s:en även en weekend i London med mamma (vilken Matilda och hennes mor nog hänger med på) blev även en sjukt snygg plånbok-som jag kan fästa mina nycklar i då jag är väldigt glömsk..och allt för mycket pengar på H&m. Är så himla nöjd!
Igår åt jag middag hemma hos morföräldrarna och umgicks med min härliga moster som är hemma från Stockholm över julen, hon åker dock hem idag. Idag blev det bio med familjen "the Stig-Helmer story" det var en trevlig men väldigt långdragen film de sista 20minuterna hade både jag och brorsan svårt att sitta still. Därefter bytte jag ut några julklappar blandannat ett par vantar och en stickad tröja till ett par svarta jeans. Ikväll blir det bara att chilla hemma då jag fortfarande mår lite konstigt i magen, ska nog faktiskt beställa tågbiljetter till Uddevalla för att hälsa på Simon! Godjul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0