cause' the party's in my head


Har varit den ultimata chillveckan i skolan, jag som trodde att denna veckan skulle bli fylld med läxor,prov och diverse hjärtattacker men det slapp jag, "i'm the lucky one". Fick istället en skön sovmorgon till klockan 10.00 denna morgon, men de positiva responserna slutade ej där. utan imorgon börjar vi inte förrän 12.50 och på Fredagslutar vi 12.05 känns helt magiskt att inleda min helg på detta sätt!
Men allt detta positiva, kan det även vara? att..kärleken har tagit en stor plats i mitt liv helt plötsligt? att faktiskt det har någonting att göra med att jag har ett leende på läpparna, eller att jag hela tiden vill kramas och gosa framför tv:n i vinterkylan med en Ben&Jerrys', eller om man kan kalla det vinterkyla? snarare en aning kyligare höst möjligtvis? Jag mår bra iallfall och nu blir det Berg flyttar in med mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0