fjärde advent har passerat, I have no words

Engelskläxan som jag borde gjort igår, ja..den läxan sitter jag även med idag, har tappat plugglusten helt nu,jag kan fan inte hitta den, skriver fåtal meningar. blir missnöjd suddar och skriver om, suddar och skriver nytt igen. Sitter samtidigt och smådiggar till Mona-shooting the moon och Lissie-everywhere I go. Jaha vad ska vi nu skriva om? Terminen, vilken termin undrar jag då? den som flög iväg som familjen Antonsson till Miami vartenda år? Kan inte förstå vart tiden har tagit vägen? Julafton är 3dagar iväg och jag kan INTE sluta tänka på att jag ännu inte gjort några pepparkakor, vilket jag dock funderar på att baka på Torsdag lagom sådär innan julen har passerat, inte någon lussebulle har jag ätit heller..(my heart is empty and so is my stomach) Nehe, blir att smita undan från läxan en tag till och kolla vidare på några program "big bang theory" med broren min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0