some people just need a high-five. in the face. with a chair.

Har nu bestämt mig! under detta lov startar jag med min träning. Då min kära granne ej pendlar till Lund under lovet så kan jag med nöje låna deras fina rangliga lila cykel och cykla med full fart genom byn-Knislinge. Men lär bli svårt att hålla mig ifrån all julmat ostkaka m.m. får lite motivation genom att kolla på dansvideos med snygga magar i rutan. Oavsett vad..så sitter jag här med godispåsen upptryckt i ansiktet, med Berg flyttar in i tvrutan och kollar på mamma medans hon sitter i soffan och dricker vatten och äter nötter, jag menar vad händer? det var där jag satt förut, på samma plats med nötter och vatten..får en aning ångest och trycker i mig lite extra godis och väntar tills morgondagen då jag ska ta en dusch, städa mitt sjukt stökiga rum (då pendanten henke ska komma) och samt ta den där fina rangliga lila cykeln och cykla till Knislinge för att köpa pepparkaksdeg så jag senare på kvällen kan njuta, he-he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0