they're building walls around us


Skön dag, ensam hemma, fryser och saknar min finis. Borde plugga, borde läsa en bok, borde äta någonting, borde träna. Finns mycket som jag borde men som ej är aktuellt. Finns så många människor som stressar ihjäl sig, får magsår, lägger sig stressade och gråter ständigt. Men påtal om ingenting så blev nästan klar med alla läxor igårkväll efter lite shopping på stan med familjen, har nu en Engelskläxa kvar. Ska försöka hinna bli färdig med hälften idag och resten imorgon. Fastän jag ej har orken till det! Två ynka dagar kvar till Jullov, fem dagar kvar till Julafton och tolvdagar kvar till Nyår, tiden går ofantligt fort bilden som jag valde att lägga upp idag togs på min födelsedag 2010, tiden bara springer iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0