Urban cone - urban photgraph

Har nu fått bekräftan om att jag har rätt till att sitta hemma och skriva klart min inlämningsuppsats som jag ännu inte förstått innebörden av. Kör repliken "att jobba hemma är som att åka till Thailand utan att bada (omöjligt!)" igen. Känner att mitt beslut om att få skriva klart hemma inte var en så genomtänkt idé trots allt, då jag sällan kan jobba hemma och till största sannolikhet kommer somna i vår söndersuttna fåtölj med en halvskriven uppsats i knäet inom några minuter. Och sedan vakna lagom till bussen ska gå, men den inställningen får jag nu putta ut ur huvudet. Se det positivt, jag har hunnit med mycket idag kollat på cirka 3bloggar, skrivit ett meddelande och lyssnat igenom Amanda Fondells låt 5gånger så jag får nu fortsätta med att lyssna på den på youtube. (då vi ännu inte skaffat premium) Ska nu göra Mannagrynsgröt och försöka skriva färdigt uppsatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0