no place for a gentlemen

Min vän, min underbara vän. Idag ägnar jag min tanke till min vän Ali. Man ser alla dessa länkar om kniv"attentatet", blod och om hur illa skadad du blev. Kan ännu inte ta åt mig det som hänt, man tänker ofta "asch, inte mig det handlar om. så det kvittar" när man ser någonting om ett mord, inbrott osv. men nu är det verkligen så att det hänt, och du blev den drabbade. För ungefär två dagar sedan skrev du och frågade hur jag mådde. Jag bad dig att gå, och ej skriva till mig längre. att han aldrig behövde höra av sig. Hade detta kunnat ske? hade du aldrig kunnat höra av dig igen? hade du kunnat försvinna från mitt liv helt och hållet? tankarna snurrar, ska ringa till sjukhuset nu och se om det finns tid till att åka in. "Be strong brother"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0