We found love in a hopeless place

Gårdagen spenderade jag hemma hos lilla Henkis, mös med Ben&jerrys och glögg kollade på flertal filmer och somnade tidigt, vaknade idag runt 09.30 gick upp, åt frukost och åkte in till staden för att inhandla finfina julklappar med mor och bror fick tag på en del men jag och mor tar det sista imorgon eftermiddag! Denna kväll var det meningen att mysa med mina små klassisar men har inte orken till det så sitter istället hemma och pluggar. Vi har även gäster här så blir att leka med lilla Agnes samt kolla på Harry Potter vilket jag aldrig varit ett "fan" av. Men snart är det jullov och då slipper vi att ens tänka på läxor bara att mysa, slappa öppna paket och festa all night long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0