bättre bra än utan

eftersom jag ej vill göra denna blogg speciellt personlig men inte heller allt för avlägsen från verkligheten så står jag mellan två dilemman som jag ännu ej lyckats fundera ut. Tänkte berätta att min kväll igår inte bestod av någon alkohol, skratt bestod den av men inte heller några hundratalsbilder. Tacka vet jag filmkväll och ostkaka med Nygge. "Chillax" kan man döpa denna helg, i den kategorin inkluderas även alla Söndagar. Skrev klart min svenska uppsats och påbörjade lite av Engelskaloggarna, samt räknat några enstaka tal av matematiken vilket jag känner inte alls är min starka sida, nu tänker jag sitta i soffan resten av kvällen kolla på diverse matlagningsprogram och äta nybakade kakor "smarrigt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0