sömnlös i Skåne

För the botten is nådd, hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka? hur kasst kan man må?

Livet, livet är väl en bra bortförklaring till det mesta? "life's a bitch then you'll die". Sitter här och skriver tonvis med loggar, labbar och räknar diverse mattetal. Men mitt fokus sitter nog i att hänga med i timbuktus' texter som jag säkert kan säga stämmer in på de flesta människor i vårat samhälle. Sitter oavsett vad hemma hos min kära morföräldrar, ja bortsätt från att de gottar sig i Spanien medans jag sitter här ensam med ett daim och den ända till sällskap jag fick var grannen som trodde det var inbrott i huset, och som självmant gick in och frågade "vem är här?" då jag naturligtvis svarade "jag?" och fick den aning dumma frågan tillbaka "vem är jag?"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0