the best things in life are free


min Fredagskväll var fylld med kärlek från mina underbart vackra vänner, med Majas special till huvudrätt, Idol tittande och pannacotta till efterrätt så lade vi oss mätta och glada till sängs i Arkelstorp.
Spenderade mina sista slantar för denna månaden på en god frukost i kristianstad imorse, var mycket gott. Kvällen kommer förhoppningsvis bjuda på en heldel alkohol, en massa skratt och hoppsans så många foton i Bromölla kommun, vad det nu är för ett ställe att ha en fest på har jag ännu ej kunnat konstaterat. det ända jag lyckats konstatera är att taxin kommer bli våran bästa vän (om bästavänner är drivs av ens pengar och rullar på 4 hjul)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0