turn the tide

"life's hard, maybe a bit to hard sometimes. you might not admit it, and there might be some up and downs but I'll be there for you"

Passade på att åka in till julskyltningen i Kristianstad idag, vilket vi snabbt insåg var en stor besvikelse och begav oss hemåt igen. Är ganska orolig över Sveriges väder denna årstid, då det idag är första advent och fortfarande +grader ute vilket det ej var förra året, idag är det storm ute de påstår att det är i klass med Gudrun men ännu har ej strömmen gått så jag är glad. Mina tankar denna kväll ägnar jag åt min bästa vän, vars morfar gick bort denna morgon. Då jag själv "have been down that road before" så kommer jag att ägna stor tid åt hans sörjande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0