a lover is just another lover

jaha, nu väntar ett helt sjukt välförtjänt och älskvärt lov. tror jag överkonsumerar ordet "älskvärt" kan nog ha något att göra med att jag nog egentligen inte förstår innebörden med ordet. Med mina julstrumpor och med mitt daimkaffe sitter jag framför brasan (svettas om mina fötter då mina strumpor är varma) och funderar över vad jag ska göra hela den kommande veckan, jag har nog inte kommit fram till mer än att jag inte tänker göra ett dugg. Bortsätt från att jag åker till Stockholm nästa helg. jävligt skönt. Förövrigt, så står det ett stort F i pannan på mig, med bokstaven F menar jag Failure (misslyckad) med en aning dålig översättning, men jag menar helt enkelt att jag är borta i någon annans tankar. inte mina egna då alltså. Ikväll, lagar jag maten. det blir pizza, proppfylld med mozzarella, salami och ruccola och en gnutta salt och peppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0