kaffe/cigg

jaha, nehe. gårdagen spenderade jag inne på mitt rum. gillade det faktiskt. att jag var helt ensam där inne då alltså. som vanligt städade jag och fixade lite mer än vad som egentligen behövs. vaknade imorse, tror jag åt frukost i lite mer än två timmar en sådan där perfekt lördagsfrukost. egentligen var den kanske inte så perfekt. då den bestod av daimkaffe, kanelknäckebröd med banan och ja. sen var det faktiskt inte mer. bortsätt från att bröderna Lejonhjärta sändes på tv så jag och min sjukling till bror burrade in oss i varsin filt och chillade. Förövrigt sitter jag nu hos mina fina morföräldrar, här ska jag spendera natten då jag inte vill bli smittad av Victor så lagom inför Stockholm. Nu blir det oxfilébiffar med ugnsstekt potatis. gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0