bara om min älskade väntar


Idag åkte den tjocka dunjackan på, kändes som ett smart beslut då jag konstant får frågan "fryser du inte i jeansjackan?" Men idag var det ett måste. det hände något idag som jag ej förväntat mig (alls). jag stod i min egna värld på C medans Emelie köpte tuggummi, plötsligt ser jag ett välbekant vackert ansikte, det var min fina vän Ali. han som blev knivskuren på Österäng(..) förövrigt så..på Fredag har vi håltimme hela dagen då alla lärare är på utbildning eller är lediga. känns ball. Sitter nu och väntar på mormors helt (amazing) semlor! vi ska äta dem och kolla på mot alla odds, det superhäftiga programmet på kanal 1 handlar om olika människor som har ett hinder och som inte är kapabla till vissa saker som vi är, som då ska korsa Afrikas "landskap" trots väder och trots vilka hinder de än stöter på.

Kommentarer
Postat av: Eme

Omg jag är med i din text! Lycklig jag blir, ska följa din blogg från o med nu bara för det och hoppas att jag kommer med fler gånger, hihi :) puss love u

2012-02-16 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0