I walk upon the river like it's easier than land


Nu när snön har kommit. (ja jag hoppar rakt in i samtalet) så känns det som att något är en aning fel. vaknade imorse och såg all snö utanför fönstret. min första tanke var "herregud kan jag inte använda min jeansjacka nu?" jag menar antingen är snön till för att komma på julafton, eller så kan man åka upp till fjället om man är sugen på snö. Men jag. nej jag är inte så positiv för snö. Min dag har jag spenderat i Tollarp tillsammans med kära släkten, Hannah fyllde 20 igår så det blev det där vanliga kaffe, tårta, käk m.m. Mot kvällen åkte jag hem till Jens och chillade lite nu sitter jag framför brasan och myser! Men imorgon har vi våran första psykologilektion, vilket jag längtar till oerhört mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0