take it little higher now


Jo, men förövrigt? gott nytt i efterskott med andra ord god fortsättning. Jo men livet är väl sådär lagom bra, min tid till att sitta vid datorn blir allt mindre och mindre men det är trots allt lite roande att klicka in här ibland och skriva något ofantligt ointressant. Jo men julen var mycket lyckad, lyckades få allt jag önskat mig. (som jag säkert uppdaterat om förut) mitt nyår var lite utav ett fiasko, men de fina flickorna var vid min sida i någon timme sedan skiljdes vi åt. Min varm och kall smakade som den borde -äppel, kanel och vanilj. Kändes skönt att även i Köpenhamn dracks? det varm och kall utav min fina vän Oliver. Jo nyår bestod alltså av middag, alkohol, en otrogen? kärlek och en full bästa vän! Jo men yttligare några dagar senare fyllde min fina vän Linn 17år. Kvällen spenderades med glada tjejer, Veronica Maggios låt "17år" och mycket god mat i Åhus! Nu såhär i efterhand undrar jag egentligen vart mitt jullov tog vägen? jag som planerat så mycket..men jag höll mig i Åhus och på Fenix, med andra ord jag chillade hela lovet. Nu har skolan startat, känns ganska skönt på något underligt sätt. Man är nu sysselsatt hela tiden. denna helgen har enbart bestått av att chilla, i Fredags chillade jag och Oliver i hässleholm, igår var jag hos mina morföräldrar åt semlor, chips m.m. Idag ska morfar och jag laga röding tillsammans -mycket gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0