til' the end of time


har varit en sådan där härligt stressig dag på Ikea, vi shoppade loss!! två nya garderober till mig (behövligt) en ny säng, ut med den gamla 90sängen in med den nya 120. Köpte även några nya snygga påslakan! yumm. blev dock att spendera resten av denna dagen framför tvn, så vi valde istället att titta på gladiatorerna men störningarna var ENORMA och vi valde istället att checka in 2012 som ingen av oss hade sätt. Den var väl sådär lagom amerikansk, med sådär lagom "we are america we will survive everything, and anything" känsla. nu är det dags för att gå tills sängs. Kan tyvärr inte inviga min nya säng ännu då jag har stora projekt igång på mitt rum. men jag längtar tills jag får min första natt i min nya tempur madrass!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var med och tävla hos A-magnusson i veckans blogg!

Vinnarna utses på fredag.

2012-01-22 @ 22:08:18
URL: http://a-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0